PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2007
Tom
5
Numer
2(16)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(16)
artykuł:
Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa metodą Strumieni wartości intelektualnej
(
Urbanek G.
), s. 128-145
artykuł:
Recenzja monografii Hanny Lewandowskiej Zamówienia publiczne w ochronie zdrowia
(
Zachorowska A.
), s. 228-230
artykuł:
Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów?
(
Świerczyńska-Kaczor U.
,
Kossecki P.
), s. 146-157
artykuł:
Finansowanie działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych
(
Gabarski L.
,
Czarnecki A.
), s. 83-96
artykuł:
Budżet marketingowy - klucz do efektywności
(
Kotarbiński J.
), s. 97-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.