PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2023
Tom
22
Numer
61
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
61
artykuł:
Trajektorie oswajania obcości – od Obcego do Innego
(
Cudowska A.
), s. 11-22
artykuł:
Nauka gościnności jako oswajanie obcego
(
Kampka F.
), s. 23-34
artykuł:
Profilowanie jako narzędzie oswajania obcego na przykładzie wybranych prawicowo i liberalnie zorientowanych tygodników opinii
(
Lewartowska-Zychowicz M.
), s. 35-45
artykuł:
Nie-swój w językowym obrazie świata polskich studentów. Refleksja językoznawcza
(
Gawarkiewicz R.
), s. 47-56
artykuł:
Obcy, inny czy swój? Jak przedstawieni są cudzoziemcy w podręczniku do nauki języka polskiego i kultury polskiej „Po polsku po Polsce”?
(
Badyda E.
), s. 57-66
artykuł:
O sytuacjach granicznych w nauczycielskiej codzienności. Przypadek podejmowania decyzji
(
Groenwald M.
), s. 67-77
artykuł:
Emotions Experienced by English Teachers While Taming the Unknown (Distance Learning) During the COVID-19 Pandemic
(
Wysocka-Narewska M.
), s. 79-91
artykuł:
Inni czy tacy jak my? Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w przekazach medialnych dla dzieci i młodzieży oraz jego znaczenie dla edukacji
(
Pokrzywa M.
), s. 93-102
artykuł:
Stereotypical Images of Ukrainians and Russians in a Humanitarian Crisis: Multicultural Perspectives
(
Szewczyk - Zakrzewska A.
,
Avsec S.
), s. 103-119
artykuł:
Selected Determinants of the Polish and South African Teachers’ Attitudes Towards Inclusive Education of Students with Special Educational Needs
(
Czyż A.
,
Rossouw J. P.
,
Niemczyk E.
), s. 123-135
artykuł:
Wybrane aspekty religijności u osób z niepełnosprawnością ruchową
(
Jaglarz E.
,
Popiel A.
), s. 137-148
artykuł:
Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno-edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe
(
Borowska A.
), s. 149-159
artykuł:
Szkoły jezuickie. Żywa tradycja w XXI wieku. Artykuł recenzyjny
(
Żukiewicz A.
), s. 161-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.