PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2021
Tom
20
Numer
56
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
56
artykuł:
Wybrane przesłanki projektowania ofert w zakresie szkolnego doradztwa zawodowego
(
Rosalska M.
), s. 159-166
artykuł:
Tradycja a nowoczesność. Uniwersytet jezuicki a współczesne wyzwania globalizacji
(
Charchuła J.
), s. 87-96
artykuł:
Towarzyszenie w dobie pandemii COVID‑19 a aktywność społeczna i edukacyjna emerytowanych funkcjonariuszy Służby Więziennej
(
Urlińska-Berens M.
), s. 107-118
artykuł:
The Idea of „Depth” in Ignatian Pedagogy in Face of some Tendencies of Digital Education
(
Nemec R.
), s. 69-76
artykuł:
Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160.
(
Borowska A.
), s. 172-175
artykuł:
Rola środowiska ucznia w rozwijaniu samoregulacji w uczeniu się w czasie edukacji zdalnej
(
Kolber M.
), s. 147-157
artykuł:
Pomiędzy Realnym podmiotu a rzeczywistością neuronauk. Historia pewnego złudzenia w tle pedagogiki ignacjańskiej
(
Węc K.
), s. 77-85
artykuł:
Pedagogia i pedagogika ignacjańska (jezuicka)
(
Marek Z.
), s. 11-21
artykuł:
Neuroróżnorodnodność studentów w uczelni wyższej w dyskursie kompensacyjno‑terapeutycznym i dyskursie otwierania potencjału. Część I
(
Cierzniewska R.
), s. 119-132
artykuł:
Jesuit Upbringing as Prevention Against Fundamentalism, Bigotry and Pharisaism
(
Jeník L.
), s. 57-67
artykuł:
Implikacje ignacjańskiego praesupponendum w dialogu wychowawczym
(
Frejusz K.
), s. 23-33
artykuł:
Ignatian Pedagogy and Its Religious Inspirations
(
Satō H.
,
Itō Y.
), s. 97-103
artykuł:
Humanities Studies and Jesuit Principles of Education
(
Šarkan M.
), s. 47-56
artykuł:
Godność dziecka w jezuickiej myśli pedeutologicznej okresu staropolskiego
(
Królikowska A.
), s. 35-46
artykuł:
Banchoff, T. i Casanova, J. (red.). (2016), The Jesuits and globalization: historical legacies and contemporary challenges. Georgetown University Press (Washington, D.C., ss. 299)
(
Charchuła J.
), s. 169-171
artykuł:
Active Forms of Conducting European Studies: Experience, Analysis, Conclusions
(
Sysoieva S.
,
Lokshyna O.
,
Protsenko O.
,
Tryhub I.
), s. 133-145
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.