PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2021
Tom
20
Numer
55
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
55
artykuł:
Życie w cieniu pandemii – psychologiczne konsekwencje w sferze pracy
(
Lubrańska A.
), s. 27-36
artykuł:
Zjawisko niewidoczności w czasach zdalnego nauczania jako bezprecedensowy sprawdzian współodpowiedzialności w edukacji
(
Tomas I.
), s. 37-48
artykuł:
Social Roles of Grandparents in an Ageing, Modern Society
(
Szaban D.
,
Trzop B.
), s. 135-146
artykuł:
Rola dziadków w życiu dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
(
Wojciechowska A.
), s. 147-156
artykuł:
Potrzeba wsparcia poradniczego dla młodzieży z grup szczególnego ryzyka
(
Wawrzonek A.
), s. 85-94
artykuł:
Pojęcie wychowawca w tekście „Prawo dziecka do szacunku” Janusza Korczaka
(
Sieradzka-Baziur B.
), s. 129-133
artykuł:
Nastrój i emocje Polaków podczas pandemii COVID-19
(
Twardowska-Staszek E.
,
Seredyńska A.
,
Rostek I.
,
Biel SJ K.
), s. 11-26
artykuł:
Metafory pojęciowe dotyczące zdrowia psychicznego w trakcie pandemii COVID‑19 w Polsce
(
Stadnik K.
), s. 73-83
artykuł:
Internetowa porada psychologiczna – perspektywa językoznawcza
(
Seniów A.
), s. 95-106
artykuł:
Infodemia w pandemii
(
Materska K.
), s. 61-71
artykuł:
Edukacja zintegrowana w dobie jakościowego kryzysu dydaktycznego
(
Karbowniczek J.
), s. 121-128
artykuł:
Educological Principles of Training Experts for the Education System of Ukraine: Achievements and Prospects
(
Protsenko O.
,
Ogneviuk V.
,
Sysoieva S.
,
Melnychenko O.
), s. 109-120
artykuł:
Codzienność zawodowa instamatek w okresie pandemii
(
Mizera-Pęczek P.
,
Krasnova A.
), s. 49-59
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.