PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2016
Tom
15
Numer
33
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
33
artykuł:
When nothing seems to be questionable anymore. Tracking the political implications of (religious) “Bildung”
(
Lehner-Hartmann A.
), s. 23-38
artykuł:
The Role of Higher Education in Developing Students’ Entrepreneurial Intentions
(
Buchta K.
,
Jakubiak M.
,
Skiert M.
,
Turosz M. A.
), s. 103-117
artykuł:
Routinen der Vielfalt: Praktiken der Anerkennung im pädagogischen Feld
(
Czejkowska A.
), s. 67-83
artykuł:
Religious Education in Austria: Between Confessionality and Pluralism
(
Weirer W.
), s. 51-65
artykuł:
Jesuit Philospophy of Contemplative Education
(
Pasierbek SJ W.
), s. 9-22
artykuł:
Innovation trapped in the benchmarking mechanism
(
Karpińska A.
), s. 147-164
artykuł:
Exploring enterpreneurial spirit of students at Warsaw School of Economics in Poland
(
Sołek-Borowska C.
), s. 119-129
artykuł:
Exclusive humanism as a challenge for moral-ethical upbringing
(
Bociek K.
,
Wajsprych D.
), s. 39-50
artykuł:
Developing enterprise in teaching processes managed by PhD students. Case studies.
(
Jabłonowska L. H.
), s. 131-146
artykuł:
CSR education in Poland- current situation and future challenges
(
Popowska M. M.
), s. 87-101
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.