PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2015
Tom
14
Numer
32
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
32
artykuł:
Starość jako wartość i fenomen pedagogiczny
(
de Tchorzewski A. M.
), s. 17-42
artykuł:
Praca socjalna z człowiekiem starym. Wybrane konteksty
(
Szarota Z.
), s. 43-61
artykuł:
Stary człowiek i pies
(
Mamzer H.
), s. 63-83
artykuł:
Chirurgia i starość
(
Wysocki A.
), s. 85-97
artykuł:
Przedsiębiorczość seniorów jako komponent przedsiębiorczości inkluzywnej: wstępna synteza
(
Wach K.
), s. 99-112
artykuł:
Przedsiębiorczość osób w wieku niemobilnym jako sposób ich aktywizacji zawodowej i inkluzji społecznej
(
Smutek H.
), s. 113-133
artykuł:
Wychowanie przez pracę, do pracy i w pracy – współczesną całożyciową teorią, interesującą nie tylko pedagogów pracy
(
Baraniak B.
), s. 137-153
artykuł:
Wychowanie przez pracę wyzwaniem dla współczesnego doradztwa edukacyjno-zawodowego
(
Piekarski M.
), s. 155-167
artykuł:
Aksjologiczny wymiar pracy w procesie wychowania. Szkoła miejscem wychowania do pracy i przez pracę
(
Kaczor A.
), s. 171-182
artykuł:
Małgorzata Kozak, Prawo dziecka do edukacji. Założenia pedagogiczno-prawne i bariery realizacyjne, Wydawnictwo Biuro Rzecznika Praw Dziecka, Warszawa 2013, ss. 220.
(
Kusztal J.
), s. 185-188
artykuł:
Krystyna Duraj-Nowakowa, Pisarstwo naukowe: między rzemiosłem a sztuką, Oficyna Wydawnicza „Humanitas”, Sosnowiec 2015, ss. 359.
(
Klasińska B.
), s. 189-191
artykuł:
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Janusz Kirenko, Asertywność nauczycieli. Badania empiryczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, Lublin 2015, ss. 285.
(
Sieradzka-Baziur B.
), s. 192-194
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.