PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Bohemistyka
Rocznik
2023
Tom
23
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Román Svatava Jolanty Trojak aneb O okultismu, spiritismu a hledání sebe v životě i ve světě
(
Urbanová S.
), s. 315-325
artykuł:
Dziewczyna, kwiat i śmierć. O powieści »Do tmy« Anny Bolavej
(
Gierowski P.
), s. 326-342
artykuł:
How to Talk about the Loss of Maternal Love: The Case of Tereza Boučková’s Novel The Year of the Rooster
(
Filipowicz M.
), s. 344-366
artykuł:
W sieci (obrazów, intryg i spisków) – na marginesie literackiej reprezentacji XIX wieku w prozie »Dominový efekt« Václava Vokolka
(
Pająk A.
), s. 367-385
artykuł:
Ester
(
Všetička F.
), s. 386-393
artykuł:
Conceptualizing Literary History: A Survey of Poetics in Czech Fiction 1860–1910 (Part One)
(
Charypar M.
), s. 394-408
artykuł:
Aktuální podoby slovenského biografického románu (s přihlédnutím k českému kontextu)
(
Machala L.
), s. 410-434
artykuł:
Lubomír Doležel and his Legacy to Digital Humanities
(
Změlík R.
), s. 435-444
artykuł:
Šalda’s Struggle for Synthesis in Modern Art in the Context of Slavonic Literary Criticis
(
Vorel J.
), s. 445-464
artykuł:
Literary Education in Czech Schools
(
Hník O.
,
Jindráček V.
), s. 465-476
artykuł:
Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol: hlavní závěry výzkumného šetření
(
Mašát M.
), s. 477-492
artykuł:
Nové naratologické pohledy na českou prózu 19. století
(
Hoffmannová J.
), s. 493-500
artykuł:
O kompoziční výstavbě literárního díla
(
Rubach J.
), s. 500-502
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.