PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Czasopismo
Polskie Forum Psychologiczne
Rocznik
2017
Tom
XXII
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Samoocena i przekonania na temat świata społecznego jako predyktory przebaczenia
(
Borawski D.
), s. 351-370
artykuł:
Społeczne oceny zjawiska lęku w myśli greckiej, hellenistycznej i chrześcijańskiej
(
Wąchal K.
), s. 371-383
artykuł:
Percepcja postaw rodzicielskich jako czynnik różnicujący młodych dorosłych pod względem etyki pracy
(
Turska E.
,
Chudzicka-Czupała A.
,
Grabowski D.
), s. 400-419
artykuł:
Mediacyjna rola strategii radzenia sobie ze stwardnieniem rozsianym w relacji między poznawczą oceną choroby a potraumatycznym wzrostem
(
Ogińska-Bulik N.
,
Michalska P.
), s. 400-419
artykuł:
Stres pourazowy i przywiązanie u kobiet osadzonych – rola czynników zagrażających i chroniących
(
Gąsior K.
), s. 420-439
artykuł:
Skala satysfakcji seksualnej kobiet cindy meston i paula trapnella – właściwości psychometryczne polskiej wersji narzędzia
(
Ilska M.
,
Przybyła-Basista H.
,
Brandt A.
), s. 440-458
artykuł:
Łuszczyca jako czynnik ryzyka dla zakłóceń w ja cielesnym – moderująca rola płci
(
Sakson-Obada O.
,
Wycisk J.
), s. 459-477
artykuł:
Attachment Research And Eating Disorder: A Measurement Perspective – Literature Review
(
Salcuni S.
,
Parolin L.
,
Colli A.
), s. 478-504
artykuł:
Mariola Paruzel-Czachura (2015). Między psychologią, psychoterapią i filozofią praktyczną: poszukiwanie autentycznego życia w nurcie Gestalt. Katowice: Uniwersytet Śląski – Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (ss. 240)
(
Sobol-Kołodziejczyk P.
,
Zieliński M.
), s. 505-507
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.