PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
IATEFL Poland Computer Special Interest Group & University of Nicosia
Czasopismo
Teaching English with Technology
Rocznik
2021
Tom
21
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
From the editors
(
Alexander C.
), s. 1-2
artykuł:
The effect of computer-assisted gamified learning on students' attitudes and progress in advanced grammar class
(
Turula A.
), s. 3-17
artykuł:
Changes in coursebook publishing: exploring the digital components of foreign language coursebook packages
(
Dringó-Horváth I.
,
Menyhei Z.
), s. 18-41
artykuł:
The effects of online learner-driven feedback on IELTS writing skills via Google Docs
(
Ebadi S.
,
Alizadeh A.
), s. 42-66
artykuł:
Digital vocabulary class in English for railway mechanical technology
(
Isti Pratiwi D.
,
Ubaedillah U.
), s. 67-88
artykuł:
Using Postermywall to practice communication in a foreign language classroom
(
Calvin Gai Mali Y.
), s. 89-100
artykuł:
The process of designing the functionalities of an online learning platform – a case study
(
Oliwa R.
), s. 101-120
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.