PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
IATEFL Poland Computer Special Interest Group & University of Nicosia
Czasopismo
Teaching English with Technology
Rocznik
2021
Tom
21
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
From the editor
(
Krajka J.
), s. 1-2
artykuł:
Improving english vocabulary learning through Kahoot!: a quasi-experimental high school experience
(
Flores Quiroz M.
,
Gutiérrez R.
,
Rocha F.
,
Paz Valenzuela M.
,
Vilches C.
), s. 3-13
artykuł:
English language teaching in times of crisis: teacher agency in response to the pandemic-forced online education
(
Thumvichit A.
), s. 14-37
artykuł:
Catering to assessment needs of students of English - call to the rescue?
(
Buczek-Zawiła A.
), s. 38-65
artykuł:
Triggering students’ learning autonomy using the combination of m-learning and gamification: a case study at Nguyen Tat Thanh University
(
Le Nhat Pham L.
,
Tan Nguyen H.
,
Thi Kieu Le V.
), s. 66-91
artykuł:
A narrative inquiry into Iranian EFL teacher educators’ voice about challenges of call teacher education
(
Meihami H.
), s. 92-111
artykuł:
Emergency remote teaching and learning: technology-based instructional plan across grade levels
(
Megawati F.
,
Mukminatien N.
,
Indah Permana A.
,
Agusniasari Dewi L.
,
Fitriati F.
), s. 112-126
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.