PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe
Rocznik
2021
Tom
24
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Mining, Poverty, and Income Inequality in Central and Eastern European Countries: What Do the Data Tell Us?
(
Tsaurai K.
), s. 7-25
artykuł:
Ways to Overcome Poverty and Income Inequality in the Context of New Global Challenges: the Most Important Conclusions for Ukraine
(
Ramskyi A.
), s. 53-73
artykuł:
A Review of the Impact of the Digital Transformation on the Global and European Economy
(
Wysokińska Z.
), s. 75-92
artykuł:
Artificial Intelligence in the Context of Global Resource Mobility. What Can Be Expected from It?
(
Piasecki R.
,
Wolnicki M.
,
Betancourt E. W.
), s. 93-107
artykuł:
Analyzing and Strategizing the Development of Entrepreneurial Activity Based on the Principles of Increasing Productivity (Illustrated by the Example of Developed Countries and Ukraine)
(
Burkynskyi B. V.
,
Goryachuk V. F.
,
Laiko O. I.
,
Lisyuk V. M.
,
Shlafman N. L.
,
Bondarenko O. V.
), s. 109-125
artykuł:
Dilemmas of Sheltered Employment in Poland and Greece and the Concept of Supported Employment
(
Kobus-Ostrowska D.
,
Papakonstantinou D.
), s. 127-137
artykuł:
A Comparative Analysis of Dynamic Interactions between European and Indonesian Cocoa Markets during the 2008 Global Financial Crisis and the 2011 European Debt Crisis
(
Mukhlis M.
,
Majid M. S. A.
,
Syahnur S.
,
Musrizal M.
,
Nova N.
), s. 139-162
artykuł:
Inequality and Students’ PISA 2018 Performance: a Cross-Country Study
(
Mazurek J.
,
Fernández García C.
,
Pérez Rico C.
), s. 163-183
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.