PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2021
Tom
23
Numer
1(89)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(89)
artykuł:
Spaces for Native and Foreign-Born Parents: When Personal Thoughts Can Become an Opportunity for Learning
(
Raccagni D.
), s. 117-127
artykuł:
‘Pedants’ vs ‘Mondains’ - on the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process Through the Lens of Pierre Bourdieu’s Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital
(
Jurczak-Morris M.
), s. 9-24
artykuł:
Migrants and Their Life Stories: Perspectives on Education, Work, and Community
(
Angeloni B.
), s. 99-115
artykuł:
From Life-o-Grams to Transformagrams: Storying Transformational Processes and Pedagogies
(
Riva S.
), s. 129-147
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.