PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2018
Tom
21
Numer
1(81)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(81)
artykuł:
Krótka historia terminu conscientização i o tym, jak Paulo Freire je porzucił
(
Stańczyk P.
), s. 7-23
artykuł:
Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny
(
Zwiernik J.
), s. 25-41
artykuł:
Protestujące dzieci
(
Kowzan P.
), s. 45-62
artykuł:
Poziom empatii a radzenie sobie w trudnych sytuacjach społecznych dzieci z przedszkoli masowych i integracyjnych
(
Papuda-Dolińska B.
), s. 63-79
artykuł:
Postawy wobec religii, instytucji religijnychi religijnie motywowanej etyki– aksjologiczne uwarunkowania różnic
(
Czerniawska M.
), s. 81-102
artykuł:
Przyjaciele na Facebooku. Kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia?
(
Żurko M.
), s. 105-117
artykuł:
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych
(
Czajkowska M.
), s. 119-134
artykuł:
Tendencje nihilistyczne w pedagogice ogólnej
(
Kruszelnicki W.
), s. 137-150
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.