PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2017
Tom
20
Numer
4(80)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(80)
artykuł:
Wybrane skutki wykluczenia społecznego
(
Madeja-Bień K.
,
Gamian-Wilk M.
), s. 45-58
artykuł:
W stronę nie-antropocentrycznej ontologii tego, co edukacyjne
(
Chutorański M.
), s. 7-21
artykuł:
Pytanie o wolność w polskiej szkole. Rozważania przy myśli Martina Heideggera
(
Archacka M.
), s. 23-44
artykuł:
Opowiedz mi o swoich badaniach, a powiem Ci kim jesteś. O splataniu się życia osobistego z pracą naukową w kontekście auto/biograficznych praktyk badawczych
(
Pryszmont-Ciesielska M.
), s. 121-132
artykuł:
Cyberbullying i agresja elektroniczna jako współczesne zagrożenia dla komunikacji w sieci
(
Dyrla-Mularczyk K.
,
Pluciński M.
), s. 77-84
artykuł:
Badania partycypacyjne z udziałem młodzieży. Projekt INKLA – zapobieganie przemocy rówieśniczej oraz projekt Photovoice – Szkoła, klasa, grupa rówieśnicza – blaski i cienie
(
Wójcik M.
,
Mondry M.
), s. 85-102
artykuł:
Badania jakościowe w naukach społecznych. O potrzebie metodologicznej wyobraźni
(
Malewski M.
), s. 105-120
artykuł:
Akceptacja demokracji i poczucie przystosowania do aktualnego ustroju – analiza porównawcza przekonań studentów z 2003, 2008 i 2013 roku
(
Czerniawska M.
), s. 61-76
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.