PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2017
Tom
20
Numer
3(79)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(79)
artykuł:
Wspieranie rozwoju mądrości – utopia czy realne możliwości?
(
Borawski D.
), s. 47-64
artykuł:
Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar. Wnioski z praktyki
(
Waxenegger A.
), s. 83-95
artykuł:
Style humoru a wypalenie zawodowe pedagogów resocjalizacyjnych
(
Karłyk-Ćwik A.
), s. 97-116
artykuł:
Rodzice na studiach. Rodzicielska tożsamość lifelong learnera a uniwersytet uczący przez całe życie
(
Mendel M.
), s. 67-81
artykuł:
Przywództwo w świetle etyki stosowanej. Zastosowanie coachingu w procesie kształcenia liderów (przywódców)
(
Chmielecka M.
,
Boroch R.
), s. 35-46
artykuł:
Polityka winy i wstydu jako element neoliberalnego urządzania ubogich
(
Lewartowska-Zychowicz M.
,
Strumska-Cylwik L.
), s. 21-34
artykuł:
Pacjent, klient, homo consultans – perspektywa andragogiczna
(
Kargulowa A.
), s. 7-20
artykuł:
Dziecko w przestrzeni aksjologicznej
(
Kunicka M.
), s. 133-142
artykuł:
Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?
(
Szymczak J.
), s. 117-130
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.