PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2017
Tom
20
Numer
2(78)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(78)
artykuł:
Teoria krytyczna a filozofia edukacji Henry’ego Giroux: pojęcie „kultury pozytywizmu”
(
Kruszelnicki W.
), s. 7-27
artykuł:
A Luta Continua. Cadernos de Cultura Popular: podręcznik do alfabetyzacji i postalfabetyzacji dorosłych współautorstwa Paula Freire jako przykład emancypacyjnej edukacji ludowej
(
Stańczyk P.
), s. 29-51
artykuł:
Kształtowanie kapitału społecznego szkoły w warunkach wielokulturowości
(
Juszczyk-Rygałło J.
), s. 53-66
artykuł:
Dobre zdrowie w indywidualnej hierarchii wartości nauczycieli w kontekście satysfakcji życiowej i jej związków z innymi wartościami
(
Nowak P. F.
,
Charaśna-Blachucik J.
,
Olejniczak D.
), s. 69-78
artykuł:
Zachowania prozdrowotne a satysfakcja z życia studentów kierunków nauczycielskich
(
Kosiba G.
,
Gacek M.
,
Bogacz-Walancik A.
,
Wojtowicz A.
), s. 79-93
artykuł:
Czynniki różnicujące przebieg kariery zawodowej kobiet i mężczyzn – z perspektywy osób starszych
(
Pikuła N. G.
), s. 95-111
artykuł:
Budowanie typów jako droga generowania teorii – wybrane rozwiązania
(
Urbaniak-Zając D.
), s. 115-127
artykuł:
Badania jakościowe w metodologicznej pułapce scjentyzmu
(
Malewski M.
), s. 129-136
artykuł:
Posthumanizm jako podstawa edukacji dla zrównoważonego rozwoju? Możliwości i granice rewolucji edukacyjnej
(
Lipowicz M.
), s. 139-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.