PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2016
Tom
19
Numer
2(74)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(74)
artykuł:
Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji (część II). Henry Giroux rewizje marksizmu dla filozofii edukacji
(
Kruszelnicki W.
), s. 7-30
artykuł:
Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
(
Stańczyk P.
), s. 31-52
artykuł:
Technologiczne transpozycje podmiotu i pracy
(
Nowicki T.
), s. 53-66
artykuł:
Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaulta
(
Pezdek K.
), s. 67-75
artykuł:
Ableism a zjawisko infrahumanizacji „obcych”
(
Bełza M.
), s. 77-87
artykuł:
Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacji
(
Farnicka M.
), s. 91-108
artykuł:
Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Anglii
(
Jędryszek A.
,
Jurczyk M.
), s. 109-121
artykuł:
Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura – silos)
(
Baron-Polańczyk E.
), s. 125-138
artykuł:
Cyborgizacja–emancypacja? Kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu
(
Kopciewicz L.
), s. 139-153
artykuł:
Recenzja: Stanisław Dylak, Architektura wiedzy o szkole, Wydawnictwo DIFIN, Warszawa 2013, ss. 232
(
Banaszak M.
), s. 157-160
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.