PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2015
Tom
18
Numer
1(69)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(69)
artykuł:
Non-Formal Learning and Learning Organizations. Review of the Primary Notions
(
Pavlović N.
), s. 7-20
artykuł:
Lifelong learning i poradoznawstwo w perspektywie krytycznej: pedagogie konformizmu i rządomyślności
(
Kruszelnicki W.
), s. 21-43
artykuł:
Tutoring, mentoring, coaching – troskliwe oblicze władzy (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej)
(
Kruszelnicki M.
), s. 45-65
artykuł:
Kilka uwag o heterogeniczności edukacji globalnej
(
Kuleta-Hulboj M.
), s. 67-80
artykuł:
Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka
(
Zwiernik J.
), s. 81-103
artykuł:
Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentów
(
Nowakowska H.
), s. 123-131
artykuł:
Między trudnym wyborem a „sytuacją bez wyjścia”. O moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji
(
Groenwald M.
), s. 133-150
artykuł:
Pojęcie i badania „urządzania”, czyli o recepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze
(
Ostrowicka H.
), s. 153-163
artykuł:
Rządomyślność versus urządzanie. Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy
(
Archacka M.
), s. 165-173
artykuł:
Studiująca młodzież w okresie przejścia – możliwe zyski w rozwoju i stracone szanse
(
Pauluk D.
), s. 177-193
artykuł:
Recenzja: Thomas Piketty, Capital in the Twenty-First Century, Harvard University Press, Cambridge Massachusetts 2014, ss. 685
(
Stankiewicz Ł.
), s. 197-202
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.