PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2014
Tom
17
Numer
3(67)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(67)
artykuł:
Od demaskacji ku budowaniu. Po-krytyczna perspektywa badań pedagogicznych
(
Zamojski P.
), s. 7-22
artykuł:
Nauczyciel w ideologiach – o nadziejach, iluzjach i unieważnianiu idei podwójnego agenta
(
Lewartowska-Zychowicz M.
), s. 23-36
artykuł:
Problemy z „nadwyżką wiedzy” w diagnozie prowadzonej z bliskiej perspektywy
(
Szyling G.
), s. 37-56
artykuł:
Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się – analiza wybranych czynników
(
Farnicka M.
,
Liberska H.
), s. 57-71
artykuł:
Motywy wyboru zawodu a pełnienie roli nauczyciela
(
Kosiba G.
,
Madejski E.
,
Jaworski J.
), s. 75-87
artykuł:
Obszary rozbieżności między dyskursem podręcznikowym a dziecięcym (na przykładzie mikrosystemu „dom”)
(
Wiśniewska-Kin M.
), s. 89-100
artykuł:
Skutki przyjęcia niedozwolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy: czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna?
(
Śniecińska J.
,
Lachowicz-Tabaczek K.
), s. 101-110
artykuł:
Losy polskich imigrantów w Winnipeg – przyczynek (do) uczenia się z własnej biografii
(
Januszewska E.
), s. 111-126
artykuł:
Pejzaże życia polskich seniorów w Szwecji – wyłonione z narracji, odczytane z portretów. Łączenie perspektyw biograficznych w strategii badawczej
(
Malec Rawiński M.
), s. 127-143
artykuł:
O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole
(
Tłuściak-Deliowska A.
), s. 147-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.