PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
62/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
62/2
artykuł:
Tłumaczenie jako jedna z technik językowych działań mediacyjnych. Wyniki badania wstępnego
(
Kucharczyk R.
), s. 365-378
artykuł:
Mixed-type literature review of research on L2 learning in and through the linguistic landscape
(
Wiśniewska D.
), s. 379-395
artykuł:
Potencjał dynamicznej platformy webtoons.com/fr w nauczaniu/uczeniu się języka francuskiego w opinii studentów filologii romańskiej
(
Chmiel-Bożek H.
), s. 396-408
artykuł:
Elementy językowego obrazu świata w nauczaniu języka francuskiego w kontekście filologicznym
(
Dryjańska A.
), s. 409-426
artykuł:
Uczniowie z doświadczeniem migracji na lekcjach języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej – perspektywa nauczycieli
(
Janicka M.
), s. 427-443
artykuł:
Specjalne potrzeby edukacyjne – samoocena wiedzy, umiejętności i postaw w przekonaniach przyszłych nauczycieli języków obcych przed i po szkole letniej
(
Stasiak P.
,
Kałdonek-Crnjaković A.
,
Molska M.
), s. 444-460
artykuł:
Experienced Learners from Generation Z and the Traditional Vision of the Good Language Teacher: On The Issue of Teacher Authenticity
(
Nosidlak K.
), s. 461-481
artykuł:
Mapping the landscape of serious digital language learning games: Towards a Serious-Digital Game-based Language Learning (S-DGBLL) teacher competence framework
(
Pitura J.
,
Turula A.
,
Nowak S.
,
Jakubik J.
,
Asotska-Wierzba Y.
), s. 482-501
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.