PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
62/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
62/1
artykuł:
The Last of Us? Czy istnieje przyszłość dla neofilologii?
(
Grabowska M.
,
Smuk M.
,
Sowa M.
), s. 9-23
artykuł:
Poczucie własnej skuteczności studentów w rozwijaniu sprawności pisania w języku obcym
(
Sujecka-Zając J.
), s. 24-42
artykuł:
Inclusion and Accessibility in Teacher Education
(
Nijakowska J.
,
Guz E.
), s. 43-60
artykuł:
Język równościowy w nauczaniu DaF na poziomie uniwersyteckim – postawy osób uczących i studiujących wobec jego zastosowania w praktyce dydaktycznej
(
Błaszkowska H.
), s. 61-77
artykuł:
Emotions in Language Learning: Understanding Foreign Language Enjoyment and Anxiety in Higher Education
(
Łodej M.
,
Osmoła A.
), s. 78-104
artykuł:
Doskonalenie warsztatu metodycznego nauczyciela języka specjalistycznego w kontekście kształcenia nieformalnego. Wyniki badania pilotażowego
(
Wojakowska M.
), s. 105-122
artykuł:
Strategie uczenia się słownictwa specjalistycznego
(
Cholewa J.
), s. 123-138
artykuł:
Promowanie różnorodności językowej i kulturowej w kształceniu nauczycieli języków obcych – dobre praktyki i skuteczne rozwiązania
(
Sielanko-Byford E.
,
Zielińska J.
), s. 139-154
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.