PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
60/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
60/2
artykuł:
Tâches de médiation comme outils d’enseignement/apprentissage actionnel des langues étrangères
(
Janowska I.
), s. 362-378
artykuł:
Stories of successful adaptations of immigrant students in the Polish educational system – perspective of EFL teachers
(
Nosidlak K.
), s. 440-456
artykuł:
Rola nieformalnego uczenia się języków obcych w świadomości studentów filologii francuskiej
(
Grabowska M.
,
Wiater A.
), s. 348-361
artykuł:
Place de la langue première et des approches plurielles dans les manuels de FLE du niveau secondaire en Pologne
(
Chmiel-Bożek H.
), s. 328-347
artykuł:
La médiation de textes en tant que compétence. Le cas des étudiants se présentant à l’examen de certification en langue étrangère à l’Université de Varsovie
(
Kucharczyk R.
), s. 417-439
artykuł:
Kompetencja międzykulturowa a umiejętność sporządzenia dokumentów aplikacyjnych (na materiale języka niemieckiego)
(
Bawej I.
), s. 301-327
artykuł:
Gotowość studentów z dysleksją do komunikowania się w językach obcych
(
Klapa J.
), s. 379-395
artykuł:
Educatorium – from theory to practice
(
Kowalewska K.
,
Makarowska O.
), s. 396-416
artykuł:
Die Fremdsprache Deutsch als Unterrichtssprache im DaF-Unterricht – das Fallbeispiel Polen
(
Badstübner-Kizik C.
,
Bielicka M.
), s. 285-300
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.