PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
59/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
59/2
artykuł:
L’impact de la pandémie sur les pratiques universitaires en didactique des langues
(
Widła H.
), s. 11-28
artykuł:
Le tutorat – un dispositif d’aide à la réussite dans le contexte universitaire
(
Sujecka-Zając J.
), s. 29-42
artykuł:
Quelques réflexions sur l’intégration de la littératie numérique dans le processus d’enseignement- apprentissage des langues vivantes (à l’exemple de manuels de FLE pour grands adolescents et adultes)
(
Półtorak E.
), s. 43-57
artykuł:
Escape room na lekcji języka obcego
(
Łagowska K.
), s. 58-75
artykuł:
Tempo czytania ze zrozumieniem w języku polskim na przykładzie uczniów klas ósmych i maturalnych
(
Moździerz T.
), s. 76-91
artykuł:
Online-Fremdsprachenunterricht in der Oberschule - Forschungsbericht
(
Myszka F.
), s. 92-108
artykuł:
Students’ perception of distance learning of a foreign language
(
Hinc J.
,
Jarosz A.
), s. 109-125
artykuł:
Supporting young L2 English learners with word recognition: design of early reading materials
(
Ellis M.
), s. 126-143
artykuł:
Le français « sauvage » dans les chansons d’Édith Piaf – un aperçu didactique
(
Gajos M.
), s. 144-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.