PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
30
Czasopismo
Rocznik Andragogiczny
Wydawca
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
30
artykuł:
Z dziejów polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych w III Rzeczypospolitej. Akademickie Towarzystwo Andragogiczne (1993–2023)
(
Maliszewski T.
), s. 19-40
artykuł:
From the history of Polish adult education theory and practice in the Third Republic of Poland. The Academic Andragogy Society (1993‒2023)
(
Maliszewski T.
), s. 41-64
artykuł:
Andragogika jako dyscyplina akademicka
(
Półturzycki J.
), s. 65-84
artykuł:
Badania nad oświatą dorosłych w obliczu metodologicznego przełomu
(
Malewski M.
), s. 85-96
artykuł:
Dylematy andragogiki
(
Czerniawska O.
), s. 97-106
artykuł:
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
(
Stopińska-Pająk A.
), s. 107-120
artykuł:
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
(
Aleksander T.
), s. 121-138
artykuł:
Powojenny ogląd samokształcenia w Polsce
(
Kargul J.
), s. 139-152
artykuł:
Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 r. – wybrane aspekty
(
Słowińska S.
), s. 153-170
artykuł:
Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
(
Maliszewski T.
), s. 171-182
artykuł:
Edukacja i uczenie się – wokół pojęć
(
Muszyński M.
), s. 185-198
artykuł:
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
(
Pierścieniak K.
), s. 199-228
artykuł:
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
(
Przybylska E.
), s. 229-244
artykuł:
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
(
Góralska R.
), s. 245-270
artykuł:
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
(
Skibińska E.
), s. 271-282
artykuł:
Uczenie się w dorosłości – trudności i ich kompensacja
(
Matlakiewicz A.
), s. 283-292
artykuł:
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
(
Frąckowiak A.
), s. 293-308
artykuł:
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
(
Dubas E.
), s. 309-330
artykuł:
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
(
Golonka-Legut J.
), s. 331-350
artykuł:
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
(
Jurgiel-Aleksander A.
), s. 351-376
artykuł:
Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018)
(
Półturzycki J.
), s. 377-398
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.