PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
28
Czasopismo
Rocznik Andragogiczny
Wydawca
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
28
artykuł:
Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
(
Adamec P.
), s. 43-57
artykuł:
Zachowania makro- i mikroadaptacyjne nauczycieli nauczycieli jako reakcja na złożoność sytuacji dydaktycznej
(
Szplit A.
), s. 59-71
artykuł:
Typy podejścia do uważności młodych dorosłych w świetle wyników badań własnych
(
Dębska E.
), s. 73-82
artykuł:
Pedagogika i andragogika w służbie zdrowia
(
Kostyło H.
), s. 83-98
artykuł:
Przygotowanie do pełnienia roli rodzica – zaniedbany obszar edukacji dorosłych
(
Kozubska A.
), s. 99-113
artykuł:
Realizowanie harmonijnej pasji jako działanie autokreacyjne
(
Litawa A.
), s. 115-126
artykuł:
Doświadczanie szoku kulturowego przez cudzoziemców i cudzoziemki w przelotnych i rutynowych kontaktach z Polkami i Polakami przedstawiane w filmach na portalu YouTube. Wideoblogi jako użyteczne medium w międzykulturowym uczeniu się dorosłych
(
Wołoszyn S.
), s. 127-144
artykuł:
Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu – o rezultatach projektu „Uczenie podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu”
(
Solarczyk-Szwec H.
), s. 145-153
artykuł:
Konferencje organizatorów edukacji dorosłych w Polsce lat międzywojennych (opracowanie w stulecie wydania „Oświaty Pozaszkolnej” – pierwszego ogólnopolskiego pisma poświęconego teorii i praktyce kształcenia dorosłych)
(
Aleksander T.
), s. 155-173
artykuł:
Awanse naukowe: Dr Przemysław Szczygieł: Uczący potencjał buntu jako kwestia andragogiczna. Od analizy biografii do opisu zjawiska
(
Seroka P. L.
), s. 177-179
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Przestrzenie uczenia się dorosłych (Spaces of Adult Learning)”, Uniwersytet Warszawski, 5–6 października 2020 r
(
Dębska E.
,
Gromadzka M.
,
Marianowska A.
,
Parlak D.
,
Wojciechowska Z.
), s. 180-189
artykuł:
Kinga Majchrzak-Ptak, Przywracając pamięć miejscom. O badaniu i uczeniu się w działaniu w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2020, ss. 339
(
Pietkiewicz-Pareek B.
), s. 210-212
artykuł:
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Monika Christoph, Renata Konieczna-Woźniak (red.), Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych, Seria Psychologia i Pedagogika, nr 324, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 340
(
Szymczak S.
), s. 213-217
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.