PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
27
Czasopismo
Rocznik Andragogiczny
Wydawca
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
27
artykuł:
“It was better in London” – about Polish re-emigrants and their children
(
Słowik A.
), s. 11-31
artykuł:
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
(
Seroka P.
), s. 33-56
artykuł:
Doświadczanie dorosłości osoby Głuchej w ujęciu jednostkowym i społecznym
(
Woźnicka E.
), s. 57-74
artykuł:
„Biegam, bo lubię” – o motywacjach biegaczy amatorów okiem andragoga
(
Majewska-Kafarowska A.
), s. 75-90
artykuł:
Satysfakcja z życia a zasoby podmiotowe u osób bezrobotnych
(
Duda M.
), s. 91-106
artykuł:
Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
(
Koss-Goryszewska M.
,
Walicka S.
), s. 107-121
artykuł:
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
(
Borowska S.
,
Byczkowski M.
,
Maliszewski T.
,
Mówka M.
), s. 123-150
artykuł:
Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
(
Smuk-Stratenwerth E.
), s. 151-177
artykuł:
Intersectional framework in analysing diversity – towards a more critical diversity and multiculturalism in education
(
Kardos B.
), s. 179-190
artykuł:
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
(
Walicka S.
,
Rożalska K.
,
Fila J.
,
Rybińska A.
), s. 193-210
artykuł:
Innovative solutions for the “sandwich generation”. The report on the international project “4P – cross-sectoral policy initiative helping multigenerational families”
(
Ziółkowski P.
), s. 211-229
artykuł:
Sprawozdanie z VII Jesiennych Spotkań Andragogicznych – Seminarium Naukowego na temat „Człowiek w okresie późnej dorosłości wychodzący z potrzasku rzeczywistości cybernetycznej”, Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach
(
Semków J.
), s. 236-237
artykuł:
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
(
Murawska I.
), s. 238-240
artykuł:
Angelika Felska (red.), Z ludźmi ku ludziom. Uniwersytety ludowe pomiędzy teorią a praktyką, Fundacja Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Ludowego, Mierzyn 2019
(
Maliszewski T.
), s. 241-245
artykuł:
Anna Frąckowiak, Monika Gromadzka, Józef Półturzycki, Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Sieć Badawcza Łukasiewicza – Instytut Technologii Eksploatacji, Wydawnictwo Naukowe, Radom–Warszawa 2019, ss. 416
(
Symonowicz-Jabłońska I.
), s. 246-250
artykuł:
Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
(
Jurgiel-Aleksander A.
), s. 251-255
artykuł:
Tomasz Maliszewski, Recepcja idei uniwersytetów ludowych na ziemiach polskich do czasów I wojny światowej, Wydawnictwo Athenae Gedanenses, Gdańsk 2019
(
Jędrzejak K.
), s. 256-260
artykuł:
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych, Uczenie się w rodzinie. Perspektywa andragogiczna, CeDeWu, Warszawa 2018, ss. 297
(
Szostkiewicz A.
), s. 261-263
artykuł:
Ewa Smuk-Stratenwerth i in. (red.), Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu. Jak i czego uczyć w XXI wieku?, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie, Grzybów 2020, ss. 174
(
Solarczyk-Szwec H.
), s. 264-265
artykuł:
Alicja Szostkiewicz, Doświadczanie uczenia się w średniej dorosłości, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2019, ss. 199
(
Cyboran B.
), s. 266-268
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.