PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
15
Czasopismo
Investigationes Linguisticae
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Rocznik
2007
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
15
artykuł:
Mixed Conjunct Verbs And Other Manifestations Of Hindi Englishization
(
Borowiak T.
), s. 1-13
artykuł:
Studium nad intonacją wymowy scenicznej w spektaklach Jerzego Grotowskiego
(
Gałdyńska-Mazan A.
), s. 14-40
artykuł:
Eset - wielofunkcyjna roślina Etiopii i terminologia związana z nią
(
Gebru S.
), s. 41-55
artykuł:
Sceny wspólnej uwagi w nauce czytania wspomaganej komputerowo
(
Juszczyk K.
), s. 56-79
artykuł:
Fryzjer czy fryzjerka? Rodzaj gramatyczny nazwy zawodu jako nośnik statusu społecznego
(
Kamasa V.
), s. 80-99
artykuł:
Problemy przekładu specjalistycznego na przykładzie tekstów z dziedziny prawa, biologii, biotechnologii i medycyny
(
Kłos P.
,
Matulewska A.
,
Nowak-Korcz P.
), s. 100-111
artykuł:
Mujeres de Palacio: la jugada con referencias lingüísticas y culturales de la mujer. Caso de actividad publicitaria de grandes almacenes mexicanos
(
Kwiatkowska-Faryś E.
,
Faryś M.
), s. 112-128
artykuł:
Skojarzenia słowne osób dwujęzycznych na podstawie języków: polskiego i włoskiego
(
Lach M.
,
Nowak M.
), s. 129-152
artykuł:
Kategoria aspektu w języku polskim i niemieckim. Analiza translatywna
(
Nadachewicz A.
), s. 153-169
artykuł:
Cechy kosmopolityzmu w językowych obrazach świata: Studium porównawcze
(
Navicka T.
), s. 170-180
artykuł:
Problematyka odpowiedzialności perlokucyjnej w pracy nauczycielskiej
(
Niećko-Bukowska B.
), s. 181-201
artykuł:
Recenzja książki: Friedemann Schulz von Thun Sztuka Rozmawiania. Analiza zaburzeń
(
Laskowski W.
), s. 203-206
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.