PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Edukacyjne
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
63
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
63
artykuł:
Tworząc kreatywne zajęcia popkulturowe dla młodzieży: intencje – doświadczenia – refleksje
(
Prósinowski P.
), s. 21-31
artykuł:
Strategies for Supporting the Development of Manual Skills in Preschool and Early School Age Children
(
Wójcik M.
), s. 169-178
artykuł:
Social media jako płaszczyzna dyskusji nad samobójstwem. Analiza przypadku
(
Juszczak M.
), s. 133-147
artykuł:
Selected Aspects of Couple Functioning in Poland and Japan During COVID-19 Pandemic
(
Hirayama M.
,
Pacher A.
,
Klon W.
,
Waszyńska K.
), s. 81-99
artykuł:
Przez oświatę do wolności. Inicjatywy oświatowo-kulturalne Towarzystwa Polskiego Bratniej Pomocy i Czytelni Polskiej w Czerniowcach w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku
(
Barnaś-Baran E.
), s. 149-168
artykuł:
Poznańska Akademia Przestrzeni jako przykład studenckiego projektu edukacji przestrzennej
(
Wronkowski A.
), s. 33-48
artykuł:
Nauczanie zdalne w dobie pandemii koronawirusa SARSCoV- 19 a doznania stresowe w grupie nauczycieli
(
Pudełko K.
,
Płonka J.
), s. 101-120
artykuł:
Model wirtualny nauczania zdalnego w edukacji wczesnoszkolnej w nurcie pedagogiki Celestyna Freineta – perspektywa uczniów i nauczycieli
(
Abramowicz D.
,
Kędra M.
,
Groborz I.
), s. 49-64
artykuł:
Marina Aromsztam – rosyjski pedagog innowator
(
Jeleńska W.
), s. 65-79
artykuł:
Humor w walce z pandemią koronawirusa
(
Mielcarek M.
), s. 121-132
artykuł:
Dwujęzyczność a opóźnienie poznawczych objawów demencji
(
Jakoniuk-Diallo A.
,
Bączyk M.
), s. 7-19
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.