PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Edukacyjne
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
52
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
52
artykuł:
Zmierzch interakcji instruktywnej. W stronę autonomii w dialogu rodzice – nauczyciele
(
Gulczyńska A.
), s. 273-290
artykuł:
Wychowanie do wartości w zmieniającym się świecie
(
Świtała I. M.
), s. 159-172
artykuł:
Wybór dyrektora szkoły – wymagania i procedura konkursowa w Polsce i Ukrainie. W kierunku dobrych praktyk
(
Szafran J.
,
Hrybiuk O.
), s. 227-243
artykuł:
The Characteristics of Court Probation Service for Adults in Poland
(
Silecka-Marek E.
), s. 257-271
artykuł:
System pieczy zastępczej w Wielkiej Brytanii a polskie rodziny zastępcze
(
Walancik-Ryba K.
), s. 245-256
artykuł:
Searching of Key Problems of the Contemporary Upbringing and Education in the Czech Republic
(
Vališová A.
), s. 291-302
artykuł:
Różnice dydaktyczne i edukacja. Rekonstrukcja przestrzeni narracyjnej w ujęciu Doroty Klus-Stańskiej (na przykładzie książki Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce)
(
Połonnikow A.
), s. 317-328
artykuł:
(Re)konstrukcja kryteriów przyjmowania do pracy w warunkach neoliberalnego społeczeństwa
(
Sobczak A.
), s. 213-226
artykuł:
Przywództwo i zaufanie w środowisku szkolnym. Uwagi na kanwie rozwoju szkoły
(
Łukasik J. M.
,
Nowosad I.
), s. 173-189
artykuł:
iPad jako narzędzie edukacyjnej zmiany? Porównawcze badanie wdrożenia projektu edukacyjnego w Libii i Polsce
(
Kopciewicz L.
,
Bougsiaa H.
), s. 192-211
artykuł:
Eugenika – aspekty historyczne, biologiczne i edukacyjne
(
Binnebesel J.
,
Baczała D.
,
Błajet P.
), s. 139-158
artykuł:
Dzieci – ideologia – indoktrynacja. Czasopismo „Płomyczek” w okresie II Rzeczypospolitej, PRL i III RP
(
Mrozek J.
), s. 303-315
artykuł:
Beneath the Tip of the Iceberg: The Teacher’s Changing Role in Light of the Israeli ‘Meaningful Learning’ Reform
(
Fahoum I.
), s. 329-338
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.