PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Edukacyjne
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
50
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
50
artykuł:
W poszukiwaniu nowych (meta)modeli edukacji XXI wieku
(
Morbitzer J.
), s. 7-29
artykuł:
Rola rówieśniczego tutoringu w edukacji inkluzyjnej uczniów z niepełnosprawnościami
(
Twardowski A.
), s. 31-44
artykuł:
Miejsce muzykoterapii w stymulowaniu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Jakoniuk-Diallo A.
), s. 45-55
artykuł:
Motyw rozstania w literaturze dla dzieci – perspektywa pedagogiczna
(
Kuszak K.
), s. 57-71
artykuł:
Nauczyciele etyki o swoich kwalifikacjach, kształceniu i doskonaleniu zawodowym
(
Madalińska-Michalak J.
), s. 73-94
artykuł:
Kapitał społeczny – krótkie losy pojęcia
(
Banaszak S.
), s. 95-106
artykuł:
Terapeutyczne aspekty wywiadu narracyjnego w perspektywie prowadzenia badań biograficznych
(
Karkowska M.
), s. 107-120
artykuł:
Access to Higher Education – From the Orientation to Elite Through Democratization to Parentocracy
(
Sobczak A.
), s. 121-133
artykuł:
City-based learning – koncepcja uczenia się poprzez miasto. Tło teoretyczne, podstawowe założenia, przyszłe konteksty rozwoju i implementacji
(
Kruszwicka A.
,
Klichowski M.
), s. 135-150
artykuł:
Zapomniane uczone Uniwersytetu Poznańskiego: doc. dr hab. Wisława Knapowska – nauczycielka i historyczka (7.06.1889-8.05.1956)
(
Głowacka-Sobiech E.
), s. 151-158
artykuł:
Czasopismo „Głos Szkoły i Rodziny” (1925-1926) źródłem do rozważań nad współpracą domu ze szkołą w okresie II RP
(
Gołdyn P.
), s. 159-168
artykuł:
Dziecko i dzieciństwo – dialektyka konstruktów w dyskursie społecznym i naukowo- -badawczym
(
Jarosz E.
), s. 169-196
artykuł:
Ustawa 2.0 w prakseologicznym projekcie ustanawianej rzeczywistości
(
Dembiński M.
), s. 197-212
artykuł:
A Stimulating the Learning of Polish and Czech Students with the Use of e-Learning Resources
(
Ogrodzka-Mazur E.
,
Szafrańska A.
,
Malach J.
,
Chmura M.
), s. 213-228
artykuł:
Exit from Silence. The Cultural, Educational, and Therapeutic Roles of the Olsztyn Mime Ensemble
(
Sokołowski M.
), s. 229-239
artykuł:
Higher-Education Teacher in the Context of His Professional Competency
(
Vališová A.
,
Svoboda P.
), s. 241-255
artykuł:
Geragogika resocjalizacyjna w jednostkach penitencjarnych. Starość, długowieczność więzienna
(
Toroń-Fórmanek B.
), s. 257-273
artykuł:
Budowanie tożsamości przez nauczyciela
(
Kabat M.
), s. 275-287
artykuł:
Osoba nauczyciela wobec patologii w przestrzeni edukacyjnej
(
Ptak M. M.
,
Śmiałek M. J.
), s. 289-306
artykuł:
Kobiety na bieżni do satysfakcjonujących relacji partnerskich i rodzinnych w kulturze celebrującej „Ja”
(
Ściupider-Młodkowska M.
), s. 307-320
artykuł:
Doświadczenie domu rodzinnego w narracjach (auto)biograficznych osób z rodzin polskich na emigracji
(
Teusz G.
), s. 321-330
artykuł:
Spotkanie z wybranymi tekstami kultury popularnej. W stronę relacyjnego bycia w świecie
(
Adamska-Staroń M.
), s. 331-349
artykuł:
Edukacja religijna w Norwegii
(
Domagalska-Nowak K.
), s. 351-368
artykuł:
Edukacja zdrowotna i seksualna na łamach „Świata Płciowego” (1905-1906)
(
Bednarz-Grzybek R.
,
Krasińska I.
), s. 369-385
artykuł:
Idea uniwersytetu kształcącego ludzi zaangażowanych w pracę
(
Kulikowski K.
), s. 387-397
artykuł:
Folklor w edukacji muzycznej – metoda projektów
(
Andrys M.
), s. 399-411
artykuł:
Świadomość konsumencka młodzieży
(
Barwicka A. M.
), s. 413-423
artykuł:
The Image of Femininity and Masculinity as a Result of the Socialization Process in Contemporary World
(
Ławiak A.
), s. 425-440
artykuł:
Platforma e-learningowa narzędziem w nauczaniu zdalnym osób dorosłych
(
Nowak-Żółty E.
,
Bożerocki T.
), s. 441-452
artykuł:
A Child from an Alcoholic Family in a School Environment
(
Schmidt A.
), s. 453-462
artykuł:
The Impact of Working in a School Project on Students’ Behavior and Self-Perception
(
Abu-Ahmed L.
), s. 463-486
artykuł:
The Paradoxical Refuge of Identity: The Search for Palestinian Identity in Bilingual Education
(
Awida-Yehya N.
), s. 487-514
artykuł:
Possibilities of Shaping Health-Seeking Behaviours Among Children and Teenagers of the “Digital Natives” Generation
(
Leksy K.
,
Dworak A.
), s. 515-534
artykuł:
Agnieszka Gromkowska-Melosik, Educational tests. A study of the dynamics of selection and socialization, Adam Mickiewicz University Press, Poznań 2017, pp. 202
(
Adamczewski J.
), s. 535-537
artykuł:
Małgorzata Duda, Izabela Rybka, Hubert Kaszyński (red.), Etyka pracy socjalnej w filozofii spotkania i dialogu, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, Kraków 2017, ss. 254
(
Adamczyk D.
), s. 537-541
artykuł:
Tomasz Bazylewicz, Łukasz Hajdrych (red.), Gra w historię, historia w grach, Instytut Historii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Poznań 2018, ss. 161
(
Kaźmierska M.
), s. 541-545
artykuł:
Bożena Majerek, Niepewność w społeczeństwie współczesnym. Studium socjopedagogiczne, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018, ss. 350
(
Sobczak A.
), s. 545-547
artykuł:
Report from the International Conference “The problems faced by youth. The perspective of education-assistance programmes” Faculty of Educational Studies AMU Poznań Poznań, 16th May 2018
(
Schmidt A.
), s. 549-551
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.