PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Edukacyjne
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
41
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
41
artykuł:
By(wa)ć mentorem czyli o dylematach i pułapkach mentoringu
(
Piorunek M.
), s. 7-20
artykuł:
Career as a Domain Introducing Hierarchy in the Social Space – a Functional-Structural Perspective
(
Cybal-Michalska A.
), s. 21-36
artykuł:
Doświadczenia kulturowe społeczeństwa utrwalone w związkach frazeologicznych – aspekt pedagogiczny
(
Kuszak K.
), s. 37-54
artykuł:
Opinie nauczycieli szkół specjalnych na temat edukacji włączającej – uczeń ze SPE w szkole włączającej
(
Chrzanowska I.
), s. 55-74
artykuł:
Edukacja tubylcza a szkolnictwo głównego nurtu – konteksty teoretyczne
(
Gmerek T.
), s. 75-92
artykuł:
Piłka nożna, amerykański izolacjonizm i paradoksy globalizacji
(
Melosik Z.
), s. 93-106
artykuł:
Jednostka, neoliberalizm i redukcjonizm edukacji współczesnej
(
Gromkowska-Melosik A.
), s. 107-115
artykuł:
A jednak offline”: doniesienia z jakościowych badań nad hybrydyzacją samorzutnej aktywności poznawczej
(
Cichocki S.
,
Czysz R.
,
Przybyła T.
,
Klichowski M.
), s. 117-129
artykuł:
Emancypacyjne czy instrumentalne – (re)konstrukcja kształcenia kompetencyjnego
(
Przybylska I.
), s. 131-156
artykuł:
Piłka nożna kobiet w społeczeństwach współczesnych: między emancypacją a marginalizacją
(
Melosik Z.
), s. 157-172
artykuł:
Walka o uznanie a tożsamość zawodowych aktorek
(
Jawor-Przybyszewska D.
), s. 173-202
artykuł:
Supporting Very Young Children with Hearing Loss in the United States
(
Myck-Wayne J.
,
Jakoniuk-Diallo A.
), s. 203-216
artykuł:
Culture and the World’s Creative Diversity
(
Sikorska J.
), s. 217-226
artykuł:
Education in Out-Of-School Forms for Children – to Change Thinking About the Future
(
Kasprzak M.
), s. 227-236
artykuł:
Nadmierne korzystanie z sieci społecznościowych przez młodzieŜ szkolną – charakterystyka zjawiska
(
Jarczyńska J.
), s. 237-260
artykuł:
O istocie języka w procesie edukacji ze szczególnym uwzględnieniem procesu kształcenia językowego
(
Rumianowska A.
), s. 261-272
artykuł:
Zaburzenia mowy a gotowość podjęcia nauki szkolnej
(
Wołosiuk B.
), s. 273-288
artykuł:
Mobilność edukacyjna jako punkt zwrotny w biografii jednostki
(
Łuczak M.
), s. 289-306
artykuł:
Metafory w słuŜbie budowania toŜsamości. Krytyczna Analiza Dyskursu jako narzędzie badania dyskursu katolickiego na temat mniejszości homoseksualnej i zwolenników teorii gender (na przykładzie medialnych wypowiedzi Dariusza Oko
(
Kościańczuk M.
), s. 307-322
artykuł:
Muzeum zorientowane na odbiorcę. Strategie edukacyjne budujące długookresowe relacje z widzem jako usługobiorcą
(
Rogozińska A.
), s. 323-334
artykuł:
Wybrane narzędzia do pomiaru rezyliencji (resilience) wśród dzieci i młodzieŜy
(
Junik W.
), s. 335-358
artykuł:
Odszkodowanie za bezprawne zwolnienie z pracy kobiet w ciąŜy w Izraelu
(
Yael Ilany Y. I.
), s. 359-388
artykuł:
The Wedding Ceremony Among the Bedouins in the North of Israel
(
Ayada A. A.
), s. 389-402
artykuł:
Przyczyny niezadowolenia nauczycieli edukacji przedszkolnej z warunków pracy
(
Mária Pisoňová M. P.
), s. 403-424
artykuł:
The Israeli Law’s Attitude Towards Minors’ Rights of Participation in Making Decisions Relating to Them
(
Khawaly-Esawi R. K.
), s. 425-466
artykuł:
MARIA DUDZIKOWA, SYLWIA JASKULSKA (RED.),Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Seria „Kultura Szkoły”, t. 1, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2016, ss. 501
(
Wróbel A.
), s. 447-452
artykuł:
MACIEJ MUSKAŁA, „Odstąpienie od przestępczości” w teorii i praktyce resocjalizacyjnej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2016, ss. 293.
(
Modrzewski J.
), s. 452-465
artykuł:
Sprawozdanie z Międzynarodowego Seminarium Naukowo-Dydaktycznego „Uczony – student – nauczyciel – rodzic: idea wielostronnego partnerstwa realizowana na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM” Poznań, 23 września 2016 roku
(
Bojarczuk A.
,
Kłysz-Sokalska N.
,
Schmidt A.
), s. 467-470
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.