PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Studia Edukacyjne
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
40
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
40
artykuł:
Constructing a career as a process of investing in its portfolio
(
Cybal-Michalska A.
), s. 7-19
artykuł:
Poczucie koherencji w konstruowaniu kariery (kontekst całożyciowego rozwoju jednostki)
(
Piorunek M.
), s. 21-38
artykuł:
Społeczne (re)konstrukcje zawodu inżyniera w kontekście rosnącego udziału kobiet w tradycyjnie męskich obszarach zawodowych
(
Szymczak E.
), s. 39-54
artykuł:
Totalna piłka nożna i pomarańczowa tożsamość narodu holenderskiego
(
Melosik Z.
), s. 55-67
artykuł:
Kulturnation kontra Verfassungsnation – historyczny spór wokół obywatelstwa i narodowości w Niemczech
(
Hildebrandt-Wypych D.
), s. 69-88
artykuł:
Poważna rola niepoważnych rymowanek. Zabawa (gra) słowna w literaturze dla dzieci – jej wartość edukacyjna
(
Kuszak K.
), s. 89-112
artykuł:
Poziom kompetencji matematycznych dzieci kończących edukację przedszkolną w systemie Montessori. Perspektywa badawcza
(
Kaiser I.
), s. 113-126
artykuł:
Kultura współpracy w szkole w percepcji nauczycieli szkół gimnazjalnych
(
Tłuściak-Deliowska A.
,
Dernowska U.
), s. 127-148
artykuł:
Uczeń gimnazjum: wykreowana tożsamość „pomiędzy”
(
Magdalena Cuprjak M. C.
), s. 149-162
artykuł:
Ryzyko, kryzys, trauma jako przedmiot oddziaływań reprezentantów profesji pomocowych – wybrane konteksty społeczne i psychologiczne
(
Bielska E.
,
Czerkawski A.
), s. 163-176
artykuł:
Rodzinne i partnerskie uwarunkowania dobrostanu studentów
(
Jankowiak B.
), s. 177-190
artykuł:
Sytuacja edukacyjna małoletnich matek, wychowanek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Perspektywa biograficzna
(
Skowrońska-Pućka A.
), s. 191-211
artykuł:
Postawy wrażliwości społecznej versus postawy pragmatyczne i ich osobowościowe uwarunkowania
(
Czerniawska M.
), s. 213-227
artykuł:
Kwestionariusz Reakcji Przystosowawczych (KRP) – polska adaptacja Reactions to Impairment and Disability Inventory – RIDI H. Livneha i R.F. Antonaka
(
Byra S.
,
Kirenko J.
), s. 229-260
artykuł:
Attitudes of Adolescents to the Involvement of their Parents in the School: the Relations Between Parents and Teachers
(
Biber Z.
), s. 261-282
artykuł:
A Comparative Look on the Dropping out of Adolescents in Situations of Risk from the Bedouin Educational System in the Negev
(
Abu Ajaj I.
), s. 283-303
artykuł:
What is the Relationship Between Theory of Mind and Social Attachment and What can we do About it?
(
Eden C.
), s. 305-325
artykuł:
The Labeling of Students in Educational Institutions in Israel According to their Economic Affiliation
(
Franco S. M.
), s. 327-352
artykuł:
Cultural Diversity and its Implication on Parents’ Attitudes Toward their Child Learning Disability – An Outline of a Research Study
(
Gonen-Avital S.
), s. 353-377
artykuł:
Project Based Learning (PBL) as a Promising Challenge of Teaching Mathematics
(
Hilai M.
), s. 379-409
artykuł:
The Implementation of the Educational Consultation Method in Arab Schools in Israel from the Perspective of Teachers
(
Ramadan S. I.
), s. 421-434
artykuł:
ZYGMUNT BAUMAN, Obcy u naszych drzwi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016, ss. 128
(
Dąbrowska A.
), s. 435-447
artykuł:
MAŁGORZATA FRANC, Technika dostrzegania problemu T3/ZOOM. Kontekst edukacyjny
(
Wowk M.
,
Banit O.
), s. 448-449
artykuł:
Sprawozdanie z Seminarium „Critical pedagogy of peace" Poznań, 11-27 listopada 2016 roku
(
Iwanicka B.
), s. 451-453
artykuł:
Sprawozdanie z Seminarium Naukowego „Miejsce i rola instytucji opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich” Poznań, 16 czerwca 2016 roku
(
Gajtkowska M.
), s. 453-459
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.