PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Czasopismo
Biuletyn Historii Wychowania
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
35
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
35
artykuł:
Jean Jacques Rousseau i Jędrzej Śniadecki o fizycznym wychowaniu dzieci
(
Nitecka Walerych A.
), s. 7-22
artykuł:
Dwór rodziny Rostworowskich w Kęble miejscem edukacji i wychowania dzieci i młodzieży
(
Filiks-Bielecka K.
), s. 23-34
artykuł:
Pomorski Krajowy Zakład dla Głuchoniemych w Wejherowie w latach 1921–1939. Wprowadzenie do badań
(
Pękowska M.
), s. 35-52
artykuł:
Znaczenie relacji szkoły i rodziny w kontekście budowania wsparcia społecznego rodzin dzieci z niepełnosprawnością w II Rzeczypospolitej Polskiej
(
Łaga P.
), s. 53-70
artykuł:
Zarys kształcenia politycznego w Niemczech w latach 1950–1990
(
Depczyńska P.
), s. 71-88
artykuł:
Rola kobiety w okresie prenatalnym i pierwszych dniach życia dziecka w świetle XVIII-wiecznego poradnika Józefa Legowicza
(
Ziomek P.
), s. 89-100
artykuł:
Troska o trzeźwość młodzieży na łamach „Młodego Hufca” w latach 1927–1939
(
Biskupski J.
), s. 101-112
artykuł:
Los „zakazanych książek” w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu
(
Góra B.
), s. 113-126
artykuł:
Badania Zakładu Historii Oświaty i Wychowania Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego nad myślą pedagogiczną XIX i XX wieku prowadzone w latach 2013–2016
(
Kamińska J.
), s. 127-139
artykuł:
Badania nad myślą pedagogiczną w „szkole rzeszowsko-krakowskiej” w latach 2000–2016
(
Szmyd K.
,
Barnaś-Baran E.
,
Dolata E.
), s. 141-148
artykuł:
Urszula Wróblewska, Działalność kulturalno-oświatowa Karaimów w Drugiej Rzeczypospolitej, Wydawnictwo Trans Humana, Białystok 2015, ss. 256
(
Jamrożek W.
), s. 156-158
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.