PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Czasopismo
Biuletyn Historii Wychowania
Rocznik
2004
Tom
---
Numer
19/20
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
19/20
artykuł:
Edmund Juśko, Szkolnictwo powszechne w powiecie tarnowskim w latach 1918-1939, Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2003, ss. 405
(
Ślęczka R.
), s. 61-62
artykuł:
Elżbieta Magiera, Wychowanie państwowe w szkolnictwie powszechnym Drugiej Rzeczypospolitej, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2003, ss. 227
(
Kusztelak A.
), s. 63-66
artykuł:
Pädagogik Unter den Linden. Von der Gründung der Berliner Universität im Jahre 1810 bis zum Ende des 20. Jahrhunderts, Hrsg. Klaus-Peter Horn, Heidemarie Kemnitz, Palas Athene - Beiträge zur Universitäts- und Wirtschaftsgeschichte, Bd. 6, Stuttgart 2002, ss. 314
(
Szulakiewicz W.
), s. 66-68
artykuł:
Rola szkolnictwa łódzkiego w tworzeniu dziedzictwa kulturowego Łodzi w XX wieku. Tradycje i współczesność łódzkich szkół średnich, red. Tadeusz Jałmużna, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź 2003, ss. 353
(
Gulczyńska J.
), s. 68-70
artykuł:
Ryszard Slęczka, Szkolnictwo zawodowe Krakowa w latach 1945-1961, Kraków 2003, ss. 168
(
Kabacińska K.
), s. 70-73
artykuł:
Źródła w badaniach naukowych historii edukacji, pod. red. Władysławy Szulakiewicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003, ss. 241
(
Kusztelak A.
), s. 74-77
artykuł:
Danuta Koźmian, Janusz Jędrzejewicz polityk i pedagog (1885-1951), Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 171
(
Głowacka-Sobiech E.
), s. 77-78
artykuł:
Opowiadanie historii w niemieckiej refleksji teoretyczno- historycznej i literaturoznawczej od oświecenia do współczesności, wybór, przekład i opracowanie Jerzy Kałążny, Wydawnictwo Poznańskie, Poznań 2003, s. 660
(
Głowacka-Sobiech E.
), s. 78-79
artykuł:
Ewa Wiśniewska, Zakłady kształcenia nauczycieli w Płocku, Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Płock 2004, ss. 401
(
Głowacka-Sobiech E.
), s. 79-80
artykuł:
Bibliografia historii wychowania, szkolnictwa i myśli pedagogicznej w Polsce za rok 2002 (z uzupełnieniami za lata poprzednie)
(
Gruca A.
), s. 81-122
artykuł:
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej w Augustowie (26-27.05.2003)
(
Gulczyńska J.
), s. 123-124
artykuł:
Hominem quaerere. Człowiek w źródle historycznym, Jugowice, 26-29 maja 2004 r. Ad fontes. Interdyscyplinarne spotkania historyczne
(
Ratajczak K.
), s. 125-127
artykuł:
V Ogólnopolski Zjazd Peadgogiczny Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego (Wrocław, 23-25 września 2004)
(
Jamrożek W.
), s. 127-127
artykuł:
Jubileusz prof. dr hab. Józefa Miąso. Seminarium Atlas historyczny szkół na ziemiach polskich: Problemy sieci szkolnej Okręgu Naukowego Wileńskiego Pułtusk 3-4.06.2004 r.
(
Romanowska E.
,
Dąbrowska J.
), s. 128-129
artykuł:
Międzynarodowa Konferencja Studenckich Kół Naukowych - Siedlce 23-24 września 2003 r.
(
Laskowska B.
), s. 130-132
artykuł:
Inauguracja roku akademickiego 2004/2005 w Collegium Europaeum Gnesnense - 11 października 2004
(
Gulczyńska J.
,
Kabacińska K.
), s. 132-133
artykuł:
Powiązania rodzinne wśród twórców polskiej teorii i praktyki edukacyjnej, konferencja naukowa, Gniezno, 28-30.11.2004 r.
(
Szymczak K.
), s. 133-136
artykuł:
I Ogólnopolska Konferencja Naukowa - „Z dziejów zdrowia publicznego” (Łódź, 2 -3 grudnia 2004)
(
Posłuszna M.
), s. 137-140
artykuł:
Sprawozdanie z działalności Koła Naukowego Historii Kultury i Edukacji UAM
(
Czajkowska A.
), s. 141-141
artykuł:
Zapowiedzi
(
.
), s. 142-142
artykuł:
Ogólnopolski Konkurs Prac Magisterskich z Historii Edukacji. Nagroda im. Profesora Czesława Majorka (2003/2004)
(
Ślączka R.
), s. 143-143
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.