PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
7
artykuł:
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych wobec globalnych wyzwań cywilizacyjnych XXI w.
(
Domański T.
), s. 3-10
artykuł:
Stopień zaspokojenia potrzeb realizowanych w czasie wolnym przez Polaków w porównaniu z okresem przed pandemią COVID-19
(
Kolny B.
), s. 11-17
artykuł:
Marketing metrics – perspektywa marketingu offline vs. marketingu online
(
Kowal W.
), s. 18-26
artykuł:
Korzyści płynące z wizerunku odpowiedzialnego pracodawcy na poziomie organizacji oraz postaw i zachowań jej pracowników
(
Grzesiuk K.
), s. 27-34
artykuł:
Mobile shopping before COVID-19 and intention to continue mobile shopping after the pandemic. Methodological aspects of gender-based empirical study
(
Fernando K. S. D.
), s. 35-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.