PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Od analizy rynku po automatyzację marketingu – 100 lat rozwoju badań rynkowych i marketingowych
(
Rutkowski I. P.
), s. 3-12
artykuł:
The issues of patriotism in marketing communications in the conditions of Russian aggression in Ukraine
(
Reshetnikova I.
), s. 13-22
artykuł:
Osobowość marki pracodawcy. Walidacja konstruktu
(
Wojtaszczyk K.
,
Fajczak-Kowalska A.
), s. 23-34
artykuł:
Eco-innovation as a factor of competitiveness on the example of Volvo Car Corporation
(
Prystrom J.
), s. 35-46
artykuł:
Rynek chińskiego rzemiosła związanego z brązem
(
Mazur-Włodarczyk K.
,
Drosik I.
), s. 47-57
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.