PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
9
artykuł:
Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich
(
Włodarczyk K.
), s. 3-14
artykuł:
Diagnoza i perspektywy rozwoju rynku bioopakowań w gospodarce o obiegu zamkniętym
(
Brzeziński J. B.
,
Kędzia G.
,
Ocicka B.
,
Pluta-Zaremba A.
,
Raźniewska M.
,
Turek J.
,
Wieteska-Rosiak B.
), s. 27-38
artykuł:
Decyzje zakupowe przedstawicieli Pokolenia Z na przykładzie branży modowej
(
Szydło J.
,
Potmalnik E.
), s. 15-26
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.