PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
7
artykuł:
Proces wyboru polskiej uczelni przez studentów zagranicznych. Studium przypadku studiów International Marketing
(
Domański T.
), s. 3-14
artykuł:
Technologie w zarządzaniu miastem przyjaznym osobom starszym
(
Krok E.
), s. 15-22
artykuł:
Analiza współczesnych trendów w przemyśle spotkań na świecie
(
Paliś B.
,
Kubińska-Jabcoń E.
,
Niekurzak M.
), s. 23-38
artykuł:
Recenzja książki Agnieszki Górki-Chowaniec Zachowania konsumentów aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu
(
Sikora T.
), s. 39-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.