PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Wizerunek zewnętrzny banków spółdzielczych: badanie eksploracyjne
(
Lubaś M.
), s. 37-44
artykuł:
The cooperative and commercial business model on the Polish market
(
Zimnoch K.
,
Mazur B.
), s. 14-24
artykuł:
Solutions for increasing brand awareness in the bread and pastry market
(
Vaičiūnaitė R.
,
Jesevičiūtė-Ufartienė L.
,
Maščinskienė J.
,
Gudonavičienė R.
,
Petrikė I.
), s. 3-13
artykuł:
Efektywność kapitału intelektualnego banków notowanych na GPW w Warszawie
(
Michalczuk G.
,
Rutkowska I.
), s. 25-36
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.