PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Kariera menedżerska kobiet na polskim rynku pracy
(
Moczydłowska J. M.
,
Talaśka J.
), s. 3-12
artykuł:
Wyzwania i trendy e-commerce w Polsce w modelu opartym na dropshippingu
(
Kowalczewska M.
), s. 13-20
artykuł:
Redefinition of the educational product during the SARS-CoV-2 pandemic: The Polish perspective
(
Pabian A. M.
), s. 21-30
artykuł:
Zachowania obywatelskie w organizacji: istota, rodzaje, determinanty, skutki
(
Szwiec P.
), s. 31-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.