PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Big data w marketingu - narzędzie doskonalenia relacji z klientami
(
Wieczorkowski J.
,
Chomiak-Orsa I.
,
Pawełoszek I.
), s. 3-9
artykuł:
Jak najlepiej zaprezentować startup - schemat optymalnego startup pitch
(
Szczukiewicz K.
,
Makowiec M.
), s. 10-22
artykuł:
Wyzwania i procesy adaptacji do zmian oraz kierowania pracownikami w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora spożywczego
(
Paszkowski J.
,
Grzybowska W.
), s. 23-31
artykuł:
Customer engagement - związki z kategoriami pokrewnymi i konteksty badawcze
(
Krowicki P.
), s. 32-43
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.