PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
12
artykuł:
Zewnętrzne bezzwrotne i nieodpłatne źródła finansowania startupów w polskim ekosystemie startupowym
(
Piekunko-Mantiuk I.
,
Kolejnik P.
,
Szorc M.
), s. 50-60
artykuł:
Rynkowe aspekty zrównoważonego budownictwa na przykładzie budynku The Crystal
(
Bajak M.
,
Pawłowski K.
,
Tabor A.
), s. 40-49
artykuł:
Media społecznościowe w kształtowaniu wizerunku pracodawcy (w opinii różnych pokoleń)
(
Kobylińska U.
,
Płoszczuk E.
), s. 28-39
artykuł:
Managing relational competences of industrial cluster and the challenges of Industry 4.0 - theoretical approach
(
Citkowski M.
), s. 3-16
artykuł:
Jakość usług w szkole tańca - implikacje marketingowe
(
Maciejewski G.
,
Talik K.
), s. 17-27
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.