PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Tokenizacja - próba oceny potencjału rynkowego
(
Szpringer W.
,
Niewińska K.
), s. 17-25
artykuł:
Modele zarządzania organizacją według Frederica Laloux. Czy organizacje turkusowe są odpowiedzią na obecną sytuację kryzysową związaną z pandemią COVID-19?
(
Cimoch I.
), s. 26-36
artykuł:
Bridging Means-End Chain theory and self-concept through hybrid elicitation technique
(
Borgardt E.
,
Sagan A.
), s. 3-16
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.