PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
8
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
8
artykuł:
Relacyjne aspekty przedsiębiorczości akademickiej z perspektywy podmiotów zaangażowanych we współpracę na linii uczelnia–biznes
(
Kobylińska U.
,
Widelska U.
), s. 3-11
artykuł:
The study of multidimensional collaborative consumption utility
(
Małecka A.
,
Pfajfar G.
), s. 12-20
artykuł:
Zarządzanie marką personalną jako nowa strategia komunikacji w marketingu politycznym
(
Kinastowska J.
), s. 21-32
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.