PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Prawo i psychologia w ochronie znaku towarowego na rynku konkurencyjnym
(
Falkowski A.
,
Słupicka Z.
), s. 3-14
artykuł:
The role of self-convergence effect in purchasing process vs brand familiarity on example of energy drink category in Polish consumers conditions
(
Hryniewicz K.
,
Badzmirowski D.
,
Borchet J.
), s. 15-23
artykuł:
Analiza związku wizerunku marki samochodu osobowego z lojalnością klientów z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
(
Lotko A.
,
Luft R.
), s. 24-33
artykuł:
Zarzadzanie budynkami zabytkowymi w Uniwersytecie Warszawskim
(
Pieszczurykow J.
), s. 34-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.