PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Offerors and final purchasers as co-creators of an image - the relationship context
(
Baruk A. I.
), s. 3-12
artykuł:
The image transfer in franchise system - the conceptual approach
(
Liczmańska-Kopcewicz K.
,
Jagielski M.
,
Wiśniewska A.
), s. 13-20
artykuł:
Altruistyczny wymiar konsumpcji kolaboratywnej - czy naprawdę istnieje? Na przykładzie wspólnego użytkowania sprzętu medycznego
(
Małecka A.
), s. 21-27
artykuł:
Komunikacja marketingowa producentów napojów alkoholowych wysokoprocentowych w Polsce
(
Szafranowicz M.
), s. 28-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.