PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Nowy paradygmat wzrostu marek według Sharpa a praktyka marketingowa
(
Medowski M.
), s. 30-40
artykuł:
Kontrowersje wokół wizerunku lekarza w reklamie - podejście normatywne
(
Barańska M.
), s. 42-52
artykuł:
Conversion attribution in the online environment - identification of crucial decision path stages. Theory and case study
(
Zaremba A.
), s. 15-29
artykuł:
Consumer behaviour of young Polish singles - selected issues
(
Zalega T.
), s. 3-14
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.