PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Zrównoważony marketing w zrównoważonym świecie - cz. 1
(
Kamiński J.
), s. 3-15
artykuł:
Młodzi dorośli Polacy wobec redystrybucji dóbr używanych
(
Wilczak A.
), s. 16-30
artykuł:
The selected types of activities and motivators of multichannel purchase among the generation Y consumers
(
Delińska L.
,
Badowska S.
), s. 31-39
artykuł:
Sale of luxury goods on the Internet in light of CJEU's judgment of 6 December 2017 in Coty Germany case and the research in the field of marketing
(
Targański B.
), s. 40-44
artykuł:
Definiowanie tożsamości marki oraz implikacje praktyczne przyjętych założeń na przykładzie historycznej marki słodyczy Solidarność
(
Bartczak M.
), s. 45-53
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.