PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
1(49)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(49)
artykuł:
Wprowadzenie. Wyzwania instytucjonalnej ewaluacji nauki
(
Kulczycki E.
), s. 7-16
artykuł:
O początkach bibliometrii
(
Godin B.
), s. 19-46
artykuł:
Finansowanie oparte na publikacjach – Model norweski
(
Sivertsen G.
), s. 47-60
artykuł:
Punktoza jako strategia w grze parametrycznej w Polsce
(
Kulczycki E.
), s. 63-78
artykuł:
Ewaluacja „wpływu społecznego” nauki. Przykład REF 2014 a kontekst polski
(
Wróblewska M. N.
), s. 79-104
artykuł:
Uodpowiedzialnianie akademii – formacje wiedzy i władza parametryzacji w dyskursie akademickim
(
Ostrowicka H.
,
Spychalska-Stasiak J.
), s. 105-132
artykuł:
Między neoliberalizmem a feudalizmem. Godność młodych naukowców w kontekście transformacji polskiego uniwersytetu
(
Zawadzki M.
), s. 133-154
artykuł:
Ewaluacja „wpływu społecznego”? Nie naśladujcie Brytyjczyków! Wywiad z Davidem Sweeneyem, dyrektorem Higher Education Funding for England (HEFCE) do spraw Badań, Edukacji i Transferu Wiedzy
(
Wróblewska M. N.
), s. 157-166
artykuł:
Publikacje polskich naukowców indeksowane w Social Sciences Citation Index w latach 2009-2015
(
Drabek A.
), s. 169-180
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.