PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
1(143)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(143)
artykuł:
Wybrane obszary funkcjonowania kobiet w pandemii COVID-19 w Polsce (na tle krajów Unii Europejskiej)
(
Zaworska-Nikoniuk D.
), s. 173-188
artykuł:
Strategie wspierania zdolnych podopiecznych pieczy zastępczej
(
Ruszkowska M.
), s. 146-157
artykuł:
Rosnące znaczenie ewaluacji w zmieniającej się rzeczywistości społeczno-politycznej
(
Nowotniak J.
), s. 42-59
artykuł:
Opór jako oznaka podmiotowej orientacji. Rozważania na marginesie pracy socjalnej
(
Ciczkowska-Giedziun M.
), s. 158-172
artykuł:
Kształtowanie kultury zaufania w szkole z perspektywy dyrektorów. Komunikat z badań jakościowych
(
Krasuska-Betiuk M.
), s. 122-145
artykuł:
Karierowiczka i egoistka: opór polskich „bezkidek” wobec presji społecznej posiadania dzieci. Analiza przekazów na platformie TikTok
(
Ryndzionek M.
), s. 189-205
artykuł:
Ewolucja zabaw w gry. Podporządkowanie spontaniczności arbitralnym konwencjom
(
Jaszczyszyn E.
), s. 81-95
artykuł:
Decyzje i motywy udziału w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku młodych kobiet – kandydatek na nauczycielki
(
Prymak T.
,
Danilewicz W.
,
Korzeniecka-Bondar A.
), s. 60-80
artykuł:
Autonomiczność, sprawczość i innowacyjność nauczyciela we współczesnej leksykografii pedagogicznej i jurysprudencji. Analiza lingwistycznopedagogiczna
(
Sarbiewska A.
,
Stępkowski D.
), s. 96-121
artykuł:
Antropologia kultury a ewaluacja edukacyjna
(
Walczak B.
), s. 26-41
artykuł:
A kiedy (u)kradną nam słowa…
(
Mizerek H.
), s. 11-25
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.